in werkomgevingen, in het neerzetten van een leerom- geving, waarbij vertrouwen, veiligheid, respect, plezier en ‘gehoord worden’ centraal staan.
AW Sales ondersteunt
verkopers, account- en sales managers met specialis-tische en persoonlijke acquisitie training; cold calling, telemarketing:
• weten hoe je een sales gesprek aanpakt; • je niet meer opziet tegen een telefonisch gesprek; • weten hoe je een afspraak moet maken; • inzicht in waarom sales nu niet lukt; • weten wat je kunt zeggen; • grootste risico op meer omzet; • weten waarom men voor jou moeten kiezen en hoe je dat duidelijk maakt; • met een goed gevoel iemand blij maken met jouw goede product.
Oftewel het maken van kwalitatief goede afspraken en goede afspraken leiden als regel tot:
• meer offertes, meer contracten, meer omzet; • meer kwalitatieve tijd bij nieuwe- en bestaande klanten.
AW Sales traint
verkopers, account- en salesmanagers in koude acqui-sitie, het zogenaamde cold-calling of telemarkeing, het maken van goede telefonische afspraken.
"meer omzet door goede afspraken"
Er zijn maar weinig bedrijven, die zonder koude acqui-sitie nieuwe klanten aan zich kunnen binden.
Een kennismakingsafspraak maken, maar na een paar afwijzingen of 'de contactpersoon is niet aanwezig', stopt men al. Vaak zit er geen lijn in en veel excuses zijn: de crisis, het weer, de dag etc.
Telefonische acquisitie kan ook een tijdrovende activiteit zijn en deze tijd gaat af van de tijd die men bij (potentiële) klanten kan zijn.
AW Sales zorgt er voor
dat uw verkopers, account- en sales managers op een professionele manier, succesvol telefonische afspraken kunnen maken. Daardoor meer kans krijgen nieuwe opdrachten te realiseren en meer tijd krijgen voor uw vaste klanten.
"commerciële doelstellingen"
Dat uw verkopers, account- en sales managers het inzicht laten krijgen in hun eigen persoonlijke bijdrage, in hun eigen resultaten en dat te koppelen aan concrete nieuwe commerciële doelstellingen.